Hi Dennis!
Mag ik je nog even namens heel van Maanen bedanken voor het mooie feestje dat jij hebt neergezet!
We hebben genoten, vooral van Barry Badpak na de zanger :)
Lisette, Bakker van Maanen, Apres Ski Bedrijfsfeest Noordwijk 17-02-2018
Geen Feest als DJ DOLPHIN niet is geweest
Richard, Ricardo & Eric ""Rimini Italie Zomer 2015""
""Onwijs bedankt, het was supergeslaagd,,,,
Petra, Gourmet b.v. BBQ Bedrijfsfeest 02-09-2016
Internationaal Feest met FeestBeest DJ DOLPHIN
Hot Shot ""Rimini Italie Zomer 2015``
Bedankt voor het het feest van afgelopen zaterdag!!!
Het was weer top! Veel complimenten gehad over je!!